neděle 15. listopadu 2009

UTM 4 - MeziObrazovka

Tak jsem udělal meziobrazovku k modrému kolu. Bude se objevovat před každým kolem, bude vás informovat o tom, co máte hotovo a co ne, jaké máte medaile a jaký máte čas.

Je to taková předběžná verze, graficky slabá, jde zde o program, aby mohla tabulka pracovat s .ini soubory (ukládáním).

Mám v plánu udělat něco jako vybírání kola před hraním. Vybírat se bude samozřejmě myší (Use the Mouse :D), kdy budete moct hrát třeba páte kolo, aniž byste museli hrát ty čtyři předchozí.

Na konec bych měl upozornit, že tento nápad vymyslel Likandro, takže jestli bude chtít, napíšu ho do Autorů :)

6 komentářů:

  1. Likandro je borec :) (Ty takyy :D )

    OdpovědětVymazat
  2. Super :). Budeš to mít nějak zakódovaný? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě nevim, jestli to má vůbec cenu :D, v Built'n'Jump 2 sem to zakódovaný neměl a nikdo skóre nijak neobcházel. Každopádně by to chtělo zapřemýšlet... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. K tomu kódování a tomu, že to někdy dřív prošlo:
    Tak dlouho chodil se džbánem pro vodu, až se ucho utrhlo. (nebo tak nějak to je : ))
    Takže určitě se tím kódováním zabývat, to že to jednou prošlo, neznamená, že to tak bude vždycky... navíc se naučíš něco nového - a to při tvorbě taky jde, ne? ;)

    Každopádně už se těším čím dál víc.

    OdpovědětVymazat
  5. čistě teoreticky by mohl stačit nějaký string_replace, či jak to je (musel bych kouknout do manuálu), kdy si číslo zakóduješ do stringů. V nějaký lehký rovnici. Když pak nebude "přepsanej" výsledek odpovídat, tak nezapočítáš.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, to máte pravdu, kódování tam bude (nejdřív se ho budu muset naučit, no xD, ale snad to nějak zvládnu ;))

    OdpovědětVymazat