pondělí 16. listopadu 2009

UTM4 - MeziObrazovka hotova!

Tak jsem dokončil scriptování pro meziobrazovku u modrého kola. Funguje tam vše (je tam i kódování ;) ). Jako důkaz přidávám svoje nahrané skóre. Jsem docela lama na to, že je to moje vlastní hra, co? xDDD
Tzn. asi se divíte, že nemám všude zlatou medaili, ale hrál jsem vše na první pokus. xD

Jak si můžete všimnout, vyberete si kolo a pak už jen "jedete" (výhodou je, už jak jsem psal minule, že si kolo můžete záhrát několikrát bez nutnosti hrát ty předchozí). Uloží se vám výsledek ve formě času, s kterým pak celá hra pracuje. Díky kódování tam mám uděláno, že když "čítr" (podvodník) upraví skóre (čas) v .ini souboru, vše se vynuluje (čas, hotovo a medaile). Sám jsem to zkoušel a bez znalosti šifry bych to opravdu neodhadl. ;)

PS: Poslední otázka na konec: chcete sem hodit další verzi s touto obrazovkou nebo si počkáte, až ji dodělám i u oranžového a červeného kola?

Žádné komentáře:

Okomentovat