čtvrtek 3. prosince 2009

Chevrolet Camaro - konečná verze

Tak a je tu konečná verze x)

3 komentáře:

  1. Hezké, ALE (nerad to říkám, věř mi :D) zkus se zbavit outline. Ne vždy to škodí, ale tady 100% ANO.

    Také mi chybí nějaké výrazné stínování, rozhodně bych přidal velmi ostré a výrazné odlesky, což neodmyslitelně patří k obrázkům aut. :)

    Ale rozhodně dobrá práce.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, díky, tohle je můj druhý výtvor (po Mercedesu), snažím se postupně nějak zlepšovat. Ten outline jsem výrazně zmenšil (u Mercedesu je 5px, tady je 1px). Jinak si projdu asi nějaké tutoriály, abych se naučil něco nového. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi to. Být to omalovánka tak je to paráda.
    Takhle vybarvené mi to už moc nesedne... Z barev mě bolí oči a celkově je to takové jednoduché? Ne že by jednoduché bylo špatné, ale spíš jakoby jednoduše laciné a rádoby působivé těmi přechody. Možná kdyby si udělal pár výrazných pořádných odlesků bylo by to lepší... ?

    OdpovědětVymazat