středa 9. prosince 2009

Use The Mouse 4 - Druhé demo


Tak dokončuji přípravy druhého dema UTM 4. Pokusil jsem se opravit bugy se zasekáváním kuličky do zdí a vylepšil jsem stavění tak, že nyní kuličku nezastavíte zdmi (že mě to nenapadlo dřív, že? xD). Úplně nové je nastavení, určitě ho zkuste - hlavně vlastní hudbu (tady bohužel narážím na GM bug, který z nepochopitelných důvodů neumí přehrát některé mp3, ale je to opravdu jen asi 1%, osobně jsem narazil jen na pár písniček z celého svého alba - což je asi 1200 mp3).

Dále jsou tu ukládácí mezikola, kde si zvolíte level, a rovnou hrajete. Je to praktické v tom, že se vám uloží čas, resp. skóre a medaile do .ini souboru a nemusíte vždy začínat od začátku.
Od minulého dema mám také hotovy další 2 módy: zelený se skóre a hnědý se změnami gravitace.

Myslím, že se máte na co těšit, a taky doufám, že mi budete hlásit všechny bugy, co najdete, abych je mohl co nejlépe do plné verze vyladit, když se mi to povede. ;)

2 komentáře:

  1. Tady je to nějaké mrtvé, ne? :(

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouhou dobu bylo, na blog jsem nějak pozapoměl, ale mezitím jsem udělal spousty práce, kterou tady právě publikuju. ;)

    OdpovědětVymazat