sobota 23. ledna 2010

Strategie

Po zjištění, že v GM8 konečně fungují správně alpha masky a .psd soubory jsem se rozhodl, že udělám hru, s kterou to vázlo díky tomuto nedostatku. Ještě pro ni nemám název, ale pracovně tomu budu prostě říkat "Strategie". Zatím nemám hotovo skoro vůbec nic, ale přikládám sem screenshot, abyste se mohli podívat na grafiku.

Jediné, co mám hotovo, je hlavní budova a země. Obloha je vykreslená přes GM barvy, takže se určitě ještě bude měnit. Asi se ptáte, proč sem dávám takový nedodělek? Je to proto, abych se přesvědčil o tom, jestli to má cenu dělat s touto grafikou, nebo si najít grafika, který by mi do hry kreslil.

5 komentářů:

  1. No, je to takové slabší. :( Jde o hlavní budovu, ale nejsou tam žádné detaily, stínování jen z přechodu... Kdybych měl vybírat podle grafiky tak si tuhle hru nezahraju...

    OdpovědětVymazat
  2. Takže bych si měl opravdu najít nějakého vektorového grafika? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud mohu něco podotknout, tak v GM7 fungují alpha masky (png) bez problému :). Pokud vím, tak šli nějak narvat i do GM6, ale nějak složitě.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je teda zajímavý, mě se ta grafika v GM7 i po přidání těch masek vždycky rozblemcla (to je slovo co? :D), nahrával sem to externě. Teď už fungujou i interně.

    OdpovědětVymazat
  5. sprite_add_alpha .. funguje naprosto perfektně :). A alespoň mě to donutilo začít pracovat s externími soubory, což budu dělat i v případě GM8 :).

    OdpovědětVymazat