pondělí 1. února 2010

Pracovní název - HTML Creator

Tak jsem tu zase dlouho nebyl a tentokrát jsem se přiučil nějaké věci ve Visual C#, a tak jsem se rozhodl, jelikož nemám grafika, že začnu dělat aplikaci. Tahle aplikace bude sloužit na dělání základních návrhů webových stránek. Rozodně si s tím neuděláte celý web, ale pomůže vám např. s HTML a CSS tagy, které si asi každý nepamatuje. Jako další funkci jsem tam musel dál náhledy stránek, bylo by asi docela divné, kdybyste dělali stránky a pokaždé je museli generovat, jen abyste viděli výsledek. No nic, dost řečí, teď je čas na screenshot:
Jak asi vidíte, nemám toho zrovna moc, ale to se jistě do budoucna zlepší, protože vývoj mě dá se říct i docela baví. :)

PS: Všímavejší si určitě všimli, že jedu na Win XP, je to jen z důvodu kompatibility, mám dual boot s Win 7.

Žádné komentáře:

Okomentovat